Батькам на замітку…

01.02.2010

Вчені під керівництвом Саймона Мура з Кардіффського університету (Великобританія) досліджували вплив шоколаду на дітей. В процесі досліджень було встановлено що діти, які щодня вживають шоколад, в дорослому віці частіше схильні проявляти агресивну поведінку.

Дані  про дослідження опубліковано в «The British Journal of Psychiatry». Дослідники вивчили 17,5 тисяч респондентів. Їх цікавило харчування учасників дослідження в 10-ти річному віці.

Після довгих опитувань і спостережень, вчені з'ясували що серед тих, хто проявляв агресивну поведінку в дорослому віці, здебільшого були люди, які вживали в дитинстві шоколад практично щодня, їх кількість склала 69% опитаних. Виявлена вченими залежність також прослідковувалась, коли вони виключили важливі соціальні чинники, які могли вплинути на агресивність учасників дослідження, наприклад, виховання, місце проживання, здобута до 16 років освіта і навіть наявність особистого автомобіля в дорослому віці. Це дало змогу зробити дослідження найбільш достовірним.

Професор  Алан Меріон-Девіс вважає, що батьки частіше схильні давати солодощі вимогливим і агресивним дітям, щоб останні поводилися спокійніше.

За словами  Саймона Мура найймовірніше, що регулярне, а саме щоденне пригощання дітей цукерками і шоколадом може призвести до того, що вони не навчаться спокійно чекати бажаного, що викликатиме у них агресію та неадекватність.

Хоча  слід пам’ятати, що в невеликих дозах шоколад дуже корисний для того, щоб дитина росла та розвивалась здоровою, розумною, веселою. Тому шоколад дітям, безумовно, потрібен, однак, слід бути дуже обережними в дозуванні. 

Джерело: "Yousta"


Голосування